Michaela Brandt | Portfolio

En gryde for livet

Til mit afsluttende projekt på valgfaget, Digital Content, fik jeg opgaven af at skulle udarbejde en microshop for et produkt af eget valg. 

Der skulle undersøges, udvikles, designes og implementeres, så microshoppen ville henvende sig til den valgte målgruppe og archetype bedst muligt.

Løsning indeholder en hjemmeside/microshop omkring Le Creusets støbejernsgryde.

I forbindelse med projektet er det blevet arbejdet med copywriting, brand personality, SEO, cinemagraphs, infografik osv.

Til den digitale løsning er der også blevet afleveret en rapport med dokumentation for projektet.

Løsning er udarbejdet på baggrund af research, interviews, brugertests og egen erfaring. Målgruppen har været i fokus under forløbet og derfor har indsigter fra UX har været altafgørende.

Derudover har vi har content været en stort del af problemformuleringen og der er derfor blevet lagt meget vægt på storytelling, tone of voice og SoMe opslag, samt det visuelle udtryk på tværs af platformene. 

Microshoppen er udviklet i WordPress, med et tema, Page Builder Frame Work, som har gjort det muligt at skræddersy hjemmesiden direkte til målgruppen.